اهم وظایف گروه تشکیلات و تحول اداری:

  • انجام بررسی‌های سازمان به منطور برنامه‌ریزی و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز.
  • تفکیک و تقسیم صحیح وظایف بین واحدها و جلوگیری از تکرار و تداخل وظایف دانشگاه.
  • تهیه و تنظیم پست‌های سازمانی متناسب با وظایف و مسئولیت‌های واحدهای مختلف دانشگاه با همکاری واحدهای ذیربط.
  • برنامه‌ریزی برای بهبود مستمر مدیریت و افزایش بهره‌وری در فرایندهای آموزش، تحقیق و فناوری با عنایت به شایسته‌سالاری، ابتکار، خلاقیت و افزایش مشارکت در انعطاف سازمانی.
  • پشتیبانی، هدایت و نظارت بر فعالیت‌های بهره‌وری و تحول اداری.