فرآیندهای اداری معاونت اداری و مالی
نام مدیریت نام اداره/گروه نام واحد فرآیندها کد فرایند دستورالعمل‌ها کد دستورالعمل
امور اداری و پشتیبانی اداره کارگزینی و رفاه --- صدور احکام کارگزینی اعضای هیات‌علمی 21P01 اعمال ضریب افزایش حقوق سالانه 21P01I01
اعطای پایه ترفیع دوره نظام – اعطای پایه ترفیع تشویقی ارتقاء رتبه- اعطای پایه ترفیع جانبازی( ایثارگری) 21P01I02
اعطای پایه ترفیع تشویقی پژوهشی -  اعطای پایه ترفیع سالانه -  اعطای پایه ترفیع دوران تحصیل(ماموریت)-  اعطای پایه ترفیع دوران پیمانی -  اعطای پایه ترفیع دوران بورس-  اعطای پایه ترفیع تشویقی نشان دولتی 21P01I03
اعطای پایه ترفیع سابقه مدیریت 21P01I04
ارتقاء رتبه (مربی به استادیار – استادیار به دانشیار – دانشیار به استاد) 21P01I05
تغییر پست سازمانی یا تغییر شماره پست سازمانی 21P01I06
مامور به خدمت 21P01I07
برقراری ، کاهش ، لغو یا تغییر حق مدیریت – تمدید دوره مدیریت 21P01I08
مرخصی بدون حقوق 21P01I09
تبدیل وضعیت(پیمانی مشروط به پیمانی -  پیمانی به رسمی آزمایشی – رسمی آزمایشی به رسمی قطعی) 21P01I10
انتقال دائم 21P01I11
قرارداد خرید خدمت طرح سربازی( کارشناسی ارشد)-  قرارداد پیمانی مشروط( دکتری) - قرارداد پیمانی طرح سربازی( دکتری) 21P01I12
تمدید قرارداد پیمانی- تمدید قرارداد پیمانی مشروط 21P01I13
برقراری، قطع، کاهش یا افزایش کمک هزینه اولاد 21P01I14
برقراری یا قطع کمک هزینه عائله‌مندی 21P01I15
تغییر صندوق 21P01I16
تمدید ماموریت به تحصیل 21P01I17
حالت اشتغال( شروع به کار) 21P01I18
پایان دوره ضرورت و تعهد 21P01I19
تبدیل وضعیت از کارشناس به هیات‌علمی 21P01I20
فرصت مطالعاتی- تمدید فرصت مطالعاتی 21P01I21
برقراری مزایای ایثارگری 21P01I22
احکام اصلاحی 21P01I23
صدور حکم تمدید / لغو قرارداد استخدامی 21P01I24
اعمال ضریب افزایش حقوق سالانه 21P01I25
اعمال پایه ترفیع سالانه 21P01I26
برقراری، قطع، کاهش یا افزایش کمک هزینه اولاد 21P01I27
برقراری یا قطع کمک هزینه عائله‌مندی 21P01I28
امور اداری و پشتیبانی اداره کارگزینی و رفاه --- صدور احکام کارگزینی اعضای غیر هیات‌علمی 21P02 صدور حکم انتصاب- تمدید حکم مدیریت 21P02I01
تغییر پست سازمانی 21P02I02
صدور حکم یا تمدید ماموریت جهت اشتغال در خارج از دانشگاه 21P02I03
صدور حکم ماموریت جهت اشتغال در داخل دانشگاه 21P02I04
صدور حکم انتقال قطعی کارکنان غیر هیات‌علمی به خارج از دانشگاه   21P02I05
صدور حکم انتقال قطعی کارکنان غیر هیات‌علمی به داخل دانشگاه   21P02I06
صدور و تمدید حکم حالت اشتغال کارکنان غیر هیات‌علمی( ایثارگران) 21P02I07
اعمال پایه تشویقی 21P02I08
اعمال پایه تشویقی سابقه مدیریت 21P02I09
صدورحکم ارتقاءرتبه 21P02I10
صدور حکم مرخصی بدون حقوق 21P02I11
صدور حکم برقراری و تغییر سختی کار 21P02I12
صدور حکم اعمال مدرک تحصیلی 21P02I13
اعمال پایه ایثارگری 21P02I14
احتساب سنوات ارائه شده 21P02I15
صدور حکم تبدیل وضعیت ( پیمانی به رسمی آزمایشی – رسمی آزمایشی به رسمی قطعی) 21P02I16
صدور و تمدید حکم مرخصی بدون حقوق 21P02I17
صدور احکام اصلاحی 21P02I18
صدور حکم تمدید / لغو قرارداد استخدامی 21P02I19
صدور حکم برقراری خدمت نیمه‌وقت 21P02I20
برقراری و صدور ابلاغ حقوق بازنشستگان 21P03 برقراری حقوق وراث قانونی شاغل متوفی 21P03I01
برقراری حقوق وظیفه و یا حقوق از کار‌افتادگی اعضای هیات‌علمی و کارکنان غیر هیات‌علمی 21P03I02
برقراری حقوق وراث قانونی بازنشسته متوفی 21P03I03
صدور ابلاغ و برقراری حقوق بازنشستگی 21P03I04
برقراری و صدور ابلاغ حقوق بازنشستگان 21P04 نحوه پرداخت پاداش پایان خدمت اعضای هیات‌علمی و کارکنان غیر هیات‌علمی بازنشسته، متوفی و از کارافتاده 21P04I01
محاسبه، انتقال و استرداد کسورات بازنشستگی 21P05 محاسبه کسورات بازنشستگی دوران خدمت غیر رسمی 21P05I01
انتقال کسورات بازنشستگی دوران خدمت به صندوق بازنشستگی کشوری 21P05I02
استرداد یا انتقال کسورات بازنشستگی افرادی که به صورت قطعی رابطه استخدامی آنها با دستگاه قطع شده است. 21P05I03
استرداد کسورات اشتباه و یا اضافه پرداختی از سازمان بازنشستگی کشوری 21P05I04
امور اداری و پشتیبانی اداره کارگزینی و رفاه --- محاسبه، انتقال و استرداد کسورات بازنشستگی 21P06 بررسی درخواست احتساب سوابق دولتی و غیر دولتی کارکنان 21P06I01
صدور مجوزهای مربوط به تسهیلات مالی 21P07 پیگیری و انعقاد تفاهم‌نامه با بانک‌ها جهت دریافت تسهیلات کارکنان 21P07I01
ارائه تسهیلات بانکی  به کارکنان( وام، ضمانت و کسر اقساط) 21P07I02
تهیه و ارسال لیست حقوقی ماهانه 21P07I03
تهیه و ارسال لیست خدمات رفاهی( ایاب و ذهاب و...) 21P07I04
پیگیری پرداخت هزینه مهد کودک 21P07I05
صدور مجوز پرداخت کمک هزینه ازدواج و فوت اعضای هیات‌علمی و کارکنان شاغل، بازنشسته و وظیفه‌بگیر و افراد تحت تکفل آنان 21P07I06
ارائه تسهیلات رفاهی 21P08 استفاده از امکانات سایر دانشگاه‌های وزارت متبوع برای کارکنان هیات‌علمی و غیر هیات‌علمی 21P08I01
پیگیری عقد قرارداد با فروشگاه‌ها جهت خرید اقساطی کارکنان 21P08I02
پیگیری و دریافت تسهیلات ورزشی برای کارکنان هیات‌علمی و غیر هیات‌علمی 21P08I03
پیگیری اسکان مهمانان در مهمانسرای دانشگاه 21P08I04
پیگیری کارهای تاسیساتی و تعمیراتی مهمانسراها 21P08I05
درخواست استفاده از خانه سازمانی و الویت‌بندی آنها 21P08I06
روند تحویل خانه‌های سازمانی به درخواست‌کنندگان 21P08I07
بررسی درخواست‌های ساکنین خانه‌های سازمانی در خصوص هزینه‌های انجام شده 21P08I08
ارائه پیشنهادهای لازم  برای تسهیلات رفاهی کارکنان نظیر مناسبت‌ها و... 21P08I09
برقراری بیمه کارکنان 21P09 صدور، ابطال یا اصلاح دفتر چه بیمه خدمات درمانی 21P09I01
پیگیری و نظارت بر قرارداد  بیمه درمان تکمیلی 21P09I02
دریافت هزینه‌های بیمه تکمیلی و ارائه به کارکنان 21P09I03
برقراری بیمه اتومبیل کارکنان هیات‌علمی و غیر هیات‌علمی 21P09I04
انتخاب کارمندان نمونه دانشگاه و دانشکده‌ها 21P10 انتخاب کارمندان نمونه دانشگاه و دانشکده‌ها 21P10I01
جذب و بکارگیری کارکنان غیر هیات‌علمی ( پیمانی – قرار دادی) 21P11 جذب و بکارگیری کارکنان غیر هیات‌علمی ( پیمانی – قرار دادی) 21P11I01
برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم روز کارمند و تجلیل از بازنشستگان 21P12 برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم روز کارمند و تجلیل از بازنشستگان 21P12I01
صدور مجوز مانده مرخصی سالانه کارکنان هیات‌علمی و غیر هیات‌علمی 21P13 صدور مجوز مانده مرخصی سالانه کارکنان هیات‌علمی و غیر هیات‌علمی 21P13I01
صدور مجوز بازخرید مرخصی استحقاقی کارکنان شاغل ، مستخدمین بازنشسته، متوفی و ازکار افتاده 21P14 صدور مجوز بازخرید مرخصی استحقاقی کارکنان شاغل، مستخدمین بازنشسته، متوفی و ازکار افتاده 21P14I01
بازخرید یا ذخیره مرخصی مدیران هیات‌علمی 21P15 بازخرید یا ذخیره مرخصی مدیران هیات‌علمی 21P15I01
اجرای برخی مصوبات هیات بدوی تخلفات اداری اعضای هیات‌علمی و غیر هیات‌علمی 21P16 اجرای برخی مصوبات هیات بدوی تخلفات اداری اعضای هیات‌علمی و غیر هیات‌علمی 21P16I01
کنترل ورود و خروج 21P17 ثبت ورود و خروج کارکنان( ماموریت- مرخصی) 21P17I01
ارسال گزارش ماموریت ماهانه به امور مالی 21P17I02
امور اداری و پشتیبانی اداره کارگزینی و رفاه --- صدور برگ ماموریت روزانه 21P17I03
صدور مجوز ماموریت آموزشی ایثارگران 21P18 صدور مجوز ماموریت آموزشی ایثارگران 21P18I01
مراقبت در اجرای مقررات انضباطی 21P19 صدور حکم اخطار و توبیخ کتبی  21P19I01
انجام جابجایی افراد دربین واحدهای مختلف دانشگاه 21P20 انجام جابجایی افراد دربین واحدهای مختلف دانشگاه 21P20I01
صدور گواهی اشتغال 21P21 صدور گواهی اشتغال 21P21I01
پاسخ کتبی به نامه‌های وارده نظیر درخواست استخدام، گزارش و ... 21P22 پاسخ کتبی به نامه‌های وارده نظیر درخواست استخدام، گزارش و ..... 21P22I01
پاسخ کتبی به نامه‌های داخلی معاونت‌ها و دانشکده‌ها  21P23 پاسخ کتبی به نامه‌های داخلی معاونت‌ها و دانشکده‌ها  21P23I01
اجرای مصوبات هیات رئیسه دانشگاه در حوزه اداری و پشتیبانی 21P24 اجرای مصوبات هیات رئیسه دانشگاه در حوزه اداری و پشتیبانی 21P24I01
استعلام سوابق ایثار گران از مراجع مربوطه 21P25 استعلام سوابق ایثار گران از مراجع مربوطه 21P25I01
تهیه و تنظیم آیین نامه‌ها، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اداری 21P26 تهیه و تنظیم آیین نامه‌ها، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اداری 21P26I01
بایگانی سوابق خدمتی و اداری کارکنان و نامه‌های اداری 21P27 بایگانی سوابق خدمتی و اداری کارکنان و نامههای اداری 21P27I01
تنظیم لیست اضافه کار ماهانه 21P28 تنظیم لیست اضافه کارماهانه 21P28I01
پیگیری انتصاب به موقع مدیران 21P29 پیگیری انتصاب به موقع مدیران 21P29I01
پیگیری و نظارت بر انجام امور ارزشیابی سالانه کارکنان 21P30 پیگیری و نظارت بر انجام امور ارزشیابی سالانه کارکنان 21P30I01
برگزاری جلسات هیات اجرایی منابع انسانی و ... 21P31 برگزاری جلسات هیات‌اجرایی منابع انسانی و ... 21P31I01
دبیرخانه دبیرخانه 21P32 دریافت و ارسال نامه‌های صادره به ارگان‌های داخل و خارج استان 21P32I01
دریافت و ارسال نامه‌های صادره به وزارت علوم از طریق سامانه ERP 21P32I02
دریافت و تحویل نامه‌ها به نماینده اداره پست 21P32I03
دریافت نامه‌ها ازسامانه ERP 21P32I04
جداسازی و تحویل نامه‌های وارده و داخلی به واحدهای مختلف 21P32I05
پاسخگویی و پیگیری نامه‌های ارباب رجوع به صورت تلفنی و حضوری 21P32I06
امور اداری و پشتیبانی --- اتوماسیون اداری اتوماسیون اداری 21P33 ایجاد کد کاربری در اتوماسیون اداری 21P33I01
صدور مجوز ارجاع در اتوماسیون اداری 21P33I02
پیگیری و نظارت بر نرم‌افزار اتوماسیون اداری 21P33I03
اطلاع رسانی مناسبت‌ها ، اداری و... بر روی صفحه ورودی اتوماسیون اداری 21P33I04
پیگیری الکترونیکی نمودن خدمات قابل ارائه حوزه مدیریت امور اداری و پشتیبانی 21P34 پیگیری الکترونیکی نمودن خدمات قابل ارائه حوزه مدیریت امور اداری و پشتیبانی 21P34I01
پیگیری و نظارت بر نرم افزارهای حوزه اداری و مالی 21P35 پیگیری عقد قرارداد و نظارت بر نرم‌افزارهای حوزه اداری و مالی 21P35I01
پیگیری، جمع‌آوری و تنظیم گزارش فعالیت ماهانه و دوره‌ای مدیریت امور اداری و پشتیبانی 21P36 پیگیری، جمع‌آوری و تنظیم گزارش فعالیت ماهانه و دوره‌ای مدیریت امور اداری و پشتیبانی 21P36I01
خدمات عمومی کارپردازی و انبار خرید کالاهای سرمایه‌ای و مصرفی 21P37 خرید تجهیزات و کالاهای سرمایه‌ای 21P37I01
خرید کالاهای مصرفی 21P37I02
پرداخت سایر هزینه‌های عمومی 21P38 پرداخت سایر هزینه‌های عمومی 21P38I01
تعمیر و نگهداری(خرید خدمات) 21P39 تعمیر و نگهداری ماشین‌های اداری و تجهیزات رایانه‌ای و تجهیزات حریق و... 21P39I01
تعمیر و بازسازی کالاهای سرمایه‌ای 21P39I02
امور مربوط به نگهداری و کنترل فضای فیزیکی (تاسیسات، سیستم آب و فاضلاب و سیستم حرارتی و...) 21P39I03
تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه موتوری 21P39I04
قراردادها 21P40 استعلام 21P40I01
مناقصه 21P40I02
مزایده 21P40I03
نگهداری و تحویل کالا 21P41 نگهداری و تحویل کالاهای سرمایه‌ای 21P41I01
نگهداری و تحویل کالاهای مصرفی 21P41I02
ارائه گزارش ماهانه از موجودی انبار و انبار گردانی سالانه 21P41I03
نقلیه ارائه سرویس ایاب و ذهاب 21P42 ارائه سرویس برای جابجایی دانشجویان برای بازدیدهای علمی 21P42I01
ارائه سرویس برای جابجایی روزانه دانشجویان  21P42I02
ارائه سرویس برای جابجایی دانشجویان جهت مراسم‌ها و مناسبت‌ها 21P42I03
ارائه سرویس برای جابجایی کارکنان 21P42I04
ارائه سرویس برای ماموریت‌های داخل و خارج استان 21P42I05
خرید خودرو و لوازم مربوطه 21P43 تامین لوازم مورد نیاز خودرو ها 21P43I01
خرید خودرو برای دانشگاه 21P43I02
تعیین خسارت وارده به خودروها 21P44 پیگیری و تعیین خسارت وارده به وسایل نقلیه دولتی 21P44I01
بازدید و کنترل دوره‌ای وضعیت فنی خودروها 21P45 بازدید و کنترل دوره‌ای وضعیت  فنی خودروها 21P45I01
نظارت بر حفظ، نگهداری و نظافت وسایل نقلیه 21P46 نظارت بر حفظ، نگهداری و نظافت وسایل نقلیه 21P46I01
پیگیری و نظارت بر قرار داد تامین وسایل نقلیه از بخش خصوصی 21P47 پیگیری و نظارت بر قرارداد تامین وسایل نقلیه از بخش خصوصی 21P47I01
خدمات پیگیری و نظارت بر فعالیت‌های مختلف دانشگاه در حوزه خدمات 21P48 جابجایی وسایل اداری حجیم و سنگین 21P48I01
نظارت بر نظافت و پذیرایی چای در واحدهای مختلف دانشگاه 21P48I02
نظارت بر نظافت و پذیرایی همایش‌ها، سمینارها ، جلسات امتحان و سایر جلسات  21P48I03
نظارت بر تبلیغات، نصب پوسترها و بنرها در سطح دانشگاه 21P48I04
نظارت بر خروج اموال از دانشگاه 21P48I05
نظارت بر ورود افراد و ماشین‌آلات پیمانکاران به دانشگاه 21P48I06
نظارت بر پیمانکار حمل زباله 21P48I07
نظارت بر فعالیت نیروی انسانی خدماتی 21P48I08
آماده‌سازی کلاس‌های آموزشی (نظافت- وسایل کمک آموزشی) 21P48I09
جابجایی چیدمان صندلی‌ها برای امتحانات سالن‌ها 21P48I10
جابجایی مصالح ساختمانی، خاک و... 21P48I11
انجام شخم، کشت کار در مزارع آموزشی و پژوهشی دانشگاه 21P48I12
پشتیبانی پیگیری و نظارت بر فعالیت‌های مختلف دانشگاه در حوزه پشتیبانی 21P49 نظارت بر واحد تلفن خانه 21P49I01
نظارت بر فعالیت‌های تاسیسات 21P49I02
پیگیری خرید و شارز تجهیزات حریق 21P49I03
انجام اقدامات لازم در بخش تاسیسات برای برگزاری همایش‌ها، سمینار و... 21P49I04
پیگیری، انجام و نظارت بر قرارداد شالیزاری 21P49I05
انجام فعالیت‌های مربوط به تنظیم شماره‌های داخلی، نصب تابلوهای راهنما و اساتید مورد نیاز در دانشگاه  و ارائه پیشنهادهای لازم جهت استفاده بهینه از تلفن  21P49I06
نظارت و انجام ساخت مهرهای اداری 21P49I07
پیگیری عقد قرارداد با بخش خصوصی و نظارت بر فعالیت‌های واحد نقلیه 21P49I08
ارسال لیست استفاده‌کنندگان از سرویس اداری به صورت ماهانه به اداره کارگزینی 21P49I09
پیگیری و نظارت برقرارداد اداره پست 21P49I10
پیگیری و انجام بیمه خودروهای دولتی 21P49I11
پیگیری و تعیین تکلیف خودروهای اسقاطی و انتقال اسناد آنها و از رده خارج نمودن خودروها 21P49I12
پیگیری عقد قرارداد انجام امور خدماتی 21P49I13
پیگیری و انجام بیمه ساختمان‌ها، مسئولیت، حوادث دانشجویی و ... 21P49I14
پیگیری عقد قرارداد حمل زباله 21P49I15